- Az üzletkötés pénzbe kerül, ingyen nem megy.
- E-mail segítségével nem lehet üzletet kötni.
- Hagyományos postai levéllel sem.
- Telefonon csak rendkívül kevés terméket vagy szolgáltatást lehet eladni (telemarketing), de a hatásfok mindenképpen alacsony, és természetesen pénzbe kerül, legtöbbször kidobott pénzbe.
- A hirdetések csak bizonyos esetben hoznak sikert, használatuk nagy hozzáértést és sok pénzt igényel. Kezdők számára nem ajánlatos terület. Ingyen reklám vagy hirdetés nincs, illetve annyit ér, amennyit adtunk érte.
- Kellemetlen olyan ruhában megjelenni egy tárgyalások, amely nem illik a partnerek öltözékéhez. Nem vagyunk lazák, vagy sikkesek, ha egy öltönyös vezérigazgatót utcai ruhában keresünk fel. Ha ő felvette a nyakkendőt a kedvünkért, mi miért nem tesszük ugyanezt?
Valószínűleg a vezérigazgató mosott hajat, és tisztán tartja a körmét.
- Az üzlet nem cég és cég között jön létre: mindig két ember között alakul ki. Cégekkel nem lehet meggyőzően beszélni, de emberekkel igen. Figyelmünket mindig fordítsuk az emberekre.