Mivel a titkárnőtől megtudtuk, hogy mikor kell hívni a Vevőt, vagy megadta a mobilszámát, egyeztethetjük a tárgyalás időpontját.

A legtöbb vezető reggel, a munkakezdés utáni első órában a legfogékonyabb, ilyenkor kell felhívni. Még nem bosszantotta fel senki, kipihent, nyitott, éppen túl van az első kávéján, vagy még éppen szürcsölgeti.

Gyorsak, érthetőek, udvariasak és határozottak legyünk:
1. Kovács Géza vagyok a Népszerűség Kft-től, Igazgató úr, zavarhatom egyetlen percre?
Egy perce biztosan van, ekkor elmondjuk, hogy egy időpontot szeretnénk kérni tőle, mindössze 10 percet, hogy bemutathassuk Termékünket. Megfelelne Önnek a holnap reggel 10 óra?
Tehát mindig az üzletkötő ajánl fel időpontot, és ha nem jó, akkor újat ajánl, nem adja át a választás lehetőségét a Vevőnek. A labda mindig az üzletkötő kezében legyen, ne adja át a Vevőnek.

Még egy perc is alig telt el, s már van is időpontunk. A beszélgetés végén elismételjük a legfontosabb információkat, hogy Vevő is rögzíthesse: Tehát, Igazgató úr! Beírom a naptáramba, 17-én, kedden 10 óra 30 perckor felkeresem Önt. Kovács Géza vagyok, Népszerűség Kft. Köszönöm a figyelmét, kedden találkozunk. Jó munkát! Viszontlátásra!

Ha Vevő kérdést tesz fel, csak röviden, gyorsan, tőmondatokkal válaszoljunk. Ne menjünk bele telefonon keresztüli tárgyalásba, mert az nem hoz sikert. Célunk a személyes üzleti tárgyalás egyeztetése.